Ampang Putri Second Opinion

Hari ni 24hb aku n husband g Hosp. Ampang putri.urmm best jugak ek..private..hihi..Aku nie xtahu lagi nak beranak mana..kalau operate plannya di hospital besar Kangar..urm tempat aku dilahirkan....kalau normal di KMC alor setar..belakang umah Suami jer..

Urmm wat appointment ngan Doc. Zalina..tu kul 12tgh..jadi pg tue aku ajak hubby g servis kereta..Myvi kesayangan aku tueh..ye lah nak balik kg..mgu depan kan...urm alhamdulillah..keta siap diservis tepat kul 11 pg..Rm 300.00 melayang..huhhu ap nak buet time2 raya lah nak kene wat major servis...

kul 11.00 pg..urm awal lg nieh tp dah sampai area Ampang Putri..jd..kitORG MERAyau di Ampang Point dulu..sempat lah aku shopping barang2..dapor..li telor, ayam, hati, sayur, baulu (teringin)..kelapa parut ( konon2 nak buat cucuq badak)....urmm tgk jam..kul 12.00 dah terus kitaorg g ampang putri kat sebelah tue..

Menunggu di bilik doc. tu..xlah lame..kejap jer.after amik weight, urin..tgu dalam 10 minit..Doc panggil..terus scan..Then seronok dapat tgk Baby..uhuhu..tanya doc.berat baby..berape..doc cakap baru 1 kilo lebiy..kecil..yg lawaknye..Doc tu cakap kalau dalam kelas..die duk depan sekali lah..hehehe..ayat menunjukkan bayi ku kecil...lah tue..uhuhu

xpe..dah kuar..mama kasi besar yer...

Resultnya..uri aku ..masih di bwh tp mungkin akan naik..tgu jerlah..xpe aku redho..
Sekarang aku berdoa..supaya..bayi ku terus diberi kesihatan yang baik..dan aku dapat bersalin normal..InsyaAllah...

Comments

Popular posts from this blog

burnout

English..i am sad! really! but not give up!

English essay