Menunggu ..

Alhamdulillah kini sudah pun masuk 15 Ramadan 1431H..Kandungan ku juga sudah pn berusia 33 weeks.Pada 29 Julai yang lepas baru ku tahu jantina bayi ku...Pada hari tersebut sebenarnya mood x baik sangat..heheh sebab arap sangat husband temankan g klinik tp x dapat jugak..dia temankan masa mula2 daftar jer masa tu 2 bulan uhuhuh...Lama menungggu akhirnya tiba jugak giliran ku..sebenarnya jadi lama sebab dari awal aku terlupa bagi kertas putih yg tercatat berat, tekanan dan urin tue pada nurse..patutlah nombor xnaik2..haish...sabar lah sgt..gerammmmm

bila tersedar baru kasi kertas tu jadinya teruslah menunggu... 1 jam menanti akhirnya baru dapat jumpe nurse..then nurse kate ne jumpe doktor sebab dah 7 bulan lebiy..haiiiyaaa lame lagi lah nieh..

urmm muka rasenye dh macam cuka dah nieh..tgu punya tunggu...aku silap lagi..nombor 20 aku mati2 ingat nombor aku 22..haiyyya...jd cepat2..bgtau doc..tue..die suruh tunggu lagi...urmmmm

nasib x bagus hari nie..then akhirnya..tinng tong 20. Yes nombor aku...
Doc tu scan ..aduiii sakitnya..die letak gel tue skittt sgt..

Then she's told me..your Baby Boy ye..Urmmm..Ooo Boy Upernye..heheh gembira..ilang mood Marah td..

Then yg tak best..Doc tu kate uri u mcm nak kebawah jer nih...urmmm%^$^%

See Doc again at 17 Ogos...debar jugakkk..aku

Then mase nak balik terus bgtau hubby..Abg..Bb kite Boy lah...jadinya x ley gunalah nama Maisarah tue ..hehehe ( nama pilihan suami nieh )..

So..balik cr nama bOy...b4 tis..asik cr nama Gurl jer hehehe.........

Comments

Popular posts from this blog

burnout

English..i am sad! really! but not give up!

Time Management