Monday morning


Assalamualaikum..

alhamdulillah pagi nie selamat sampai di pejabat tepat pukul 10 pg kenapa lambat?sebab hari ini perlu uruskan urusan bank awal pagi. Namun perkara paling seronok sebenarnya adalah dapat sidai kain dan lipat baju, serta buatkan bubur si kecil ku..apabila semua perkara berjaya dilakukan di pagi isnin maka hari - hari kerja ku berikutnya InsyaAllah akan aku lalui dengan tenang...amin

Sesampai di pejabat , aku bertegur dengan anggota dan tenaga yg dibawaah selian ku.. oooh nampaknya semua nampak genbira di pagi isnin ..alhamdulillah, pantas tangan ku menyususn kertas2 cuti dan off untuk aku sahkan dan tanda tangan..hari ini tiga orang sahaja memohon off dan cuti. selepas itu aku nikmati nescafe campur milo sebagai pembuka puasa ku..hehe pada mulanya niat nak puasa isnin tapi salah sorang anggota kat sini nak belanja nasi Arab...urmm..x jadi puasa heehehe.

so sekarang apa yg aku buat??? sekarang tgh kumpol mooood nak buat teks mc dan buat kira2 belanjawan program yg aku terlibat..otak ni mcm perlukan suntikan..lantas aku menghadap filem favourite ku sambil menaip di blog ini...filem shopaholic..hehhe..so sekarang semangat dah datang..sebab aircond dibilik ku semakin sejuk dan pewangi bilik yang sedang berpusing sedang mewangi seluruh bilik urrmm segar.okey start kijeeee!!!!! happy monday ya!

Comments

Popular posts from this blog

burnout

English..i am sad! really! but not give up!

Time Management